Ta zabytkowa reklama piwa Schlitz pochodzi z magazynu Puck z 1904 roku. Czytając uważnie, reklama nie głosi, że należy pić dziesięć szklanek piwa dziennie, ale z pewnością to sugeruje:
Lekarze mówią, żeby pić więcej Schlitz’a
Organizm potrzebuje dziesięciu szklanek płynów dziennie.
Większość ludzi pije mniej – zbyt mało, aby wypłukać ciało z odpadów. Efektem jest zła krew, nerwowość, choroby.
Wtedy lekarz mówi: „Pij więcej” i wie, że ta rada jest warta więcej niż lekarstwo.
To jeden z powodów, dla których czyste piwo jest dobre dla ciebie. Skłania do picia więcej – daje ciału więcej płynów. A ten płyn jest również pokarmem i tonikiem.
Ale piwo musi być czyste.
Piwo Schlitz jest warzone w absolutnej czystości i chłodzone w filtrowanym powietrzu. Zanim zostanie wprowadzone na rynek, dojrzewa przez kilka miesięcy, aby nie powodować zgagi. A każda butelka po zamknięciu jest sterylizowana. To dlatego lekarze zawsze mówią „Schlitz”. Pytaj o butelkę z browaru.
Piwo, które rozsławiło Milwaukee